Self Service - Online gesprekscyclus

Via deze Self Service add-on kunt u interactief en digitaal uw beoordelings- en functioneringsgesprekken opbouwen. 

Een manager (of HR) maakt voor zijn team de gespreksformulieren aan, dit gebeurt op het moment dat het gesprek wordt gepland. Op basis van de functie en het type gesprek zal het systeem automatisch het juiste formulier samenstellen en klaarzetten. Het distribueren van de juiste gespreksformulieren aan de juiste medewerker heeft u zo in één keer geautomatiseerd.

De medewerker wordt op de hoogte gesteld via een mail en kan de vragen in het formulier beantwoorden. Ook de manager kan voor het gesprek zijn commentaar invullen. Zo zullen medewerker en manager goed voorbereid een gesprek in gaan.

De gesprekscyclus add-on beschikt over een digitaal goedkeuringsmechanisme, waarbij vastgelegd wordt dat de medewerker en manager akkoord zijn gegaan met het verslag van het gesprek. Zo wordt een historie van de gesprekken opgebouwd.

Alle historische gespreksformulieren blijven inzichtelijk. Zo kan de medewerker of manager voorgaande gesprekken bekijken en bijvoorbeeld de gemaakte afspraken nogmaals inzien. HR kan de gesprekscyclus eenvoudig volgen en heeft direct toegang tot alle formulieren zonder handmatige verwerking. Doordat alle data in dezelfde structuur wordt opgeslagen kunnen eenvoudig rapportages gemaakt worden om een cyclus te analyseren.

 

brochure-call-to-action

Brochure People Inc. ESS

Wilt u meer informatie ontvangen over PeopleInc. ESS?

Brochure aanvragen

We are more than satisfied with our choice of HR system, People Inc. When I think about the system, I think flexibility, user friendliness and good support.

Gillian Wijnhoven

HR Advisor European Cultural Foundation