Support

In het jaarlijkse supportcontract zit ongelimiteerde toegang tot onze helpdesk tijdens werkdagen. Deze telefonische helpdesk is bedoeld om u te helpen bij de standaard functionaliteit van de software, advies te vragen hoe u bepaalde zaken moet aanpakken binnen de software en technische ondersteuning bij bijvoorbeeld installaties.

De flexibiliteit van onze software laat het ook toe om bedrijfsspecifieke situaties te integreren in de standaard functionaliteit. Hierbij kunt u denken aan maatwerk rapporten, schermen of Workflow Wizards. De telefonische helpdesk kan u hierbij assisteren. indien hier extra kosten aan verbonden zijn dan zal dat altijd vooraf met u besproken worden. De helpdesk is te bereiken via mail of telefoon: 010 4782874.

Hiernaast geeft het jaarlijkse support contract u ook kosteloos recht op alle updates van uw programma.

Raadpleeg onze service level agreement.

Klachten of opmerkingen

Bent u niet tevreden over onze service of wilt u een andere opmerking plaatsen dan kunt u ons standaard serviceformulier gebruiken.