Service Level Agreement

Deze Service Level Agreement dient om het geleverde serviceniveau vast te leggen voor alle door PeopleInc. geleverde producten

1) Wijze van ondersteuning door PeopleInc.

PeopleInc. biedt ondersteuning aan haar cliënten middels een Helpdesk. Alle technische vragen of problemen aangaande de producten van PeopleInc. lopen via deze Helpdesk. De medewerkers van de Helpdesk zullen zich naar hun beste kunnen inspannen en de ondersteuning met zorg uitvoeren.

2) Wat biedt een Helpdesk contract?

Een Helpdesk contract met PeopleInc. geeft recht op

  • Gebruiksrecht van de software 
  • Ondersteuning bij het gebruik van de software 
  • Hulp bij vragen of problemen met de software 
  • Gratis updates van de software
  • Informatie over nieuwe producten van PeopleInc.

Specifieke wijzigingen door de cliënt zelf aangemaakt, zoals aangepaste rapportages en schermen, vallen niet onder deze overeenkomst. Indien PeopleInc. is ingehuurd om deze aanpassingen voor de cliënt te maken dan kunnen er additionele supportkosten geoffreerd zijn.

3) Duur van de ondersteuning door de Helpdesk
Het Helpdesk contract is verplicht bij het gebruik van onze software. Een Helpdesk contract heeft een looptijd van één jaar en zal steeds automatisch met een periode van één jaar worden verlengd. Opzegging van deze overeenkomst dient schriftelijk twee maanden voor afloopdatum ingediend te worden. 

4) Openingsuren van de Helpdesk. De Helpdesk is op werkdagen telefonisch bereikbaar van 09:00 tot 17:00 op:

  • Helpdesk nummer: 010-478 28 74

5) Bereikbaarheid buiten kantooruren.Tevens is de Helpdesk bereikbaar (ook buiten kantooruren) op de volgende manieren

  • Fax: 010-478 28 42
  • E-mail: support@peopleinc.nl
  • Postbus 186, 2650 AD  Berkel en Rodenrijs

6) Duur van de beantwoording van uw vragen per telefoon
Bij direct telefonisch contact zal de Helpdesk medewerker de cliënt meedelen hoe het probleem opgelost kan worden of hoelang dit zal duren. Wordt deze periode overschreden, dan zal de cliënt daarvan direct op de hoogte worden gebracht.

7) Uiterlijke reactietijd van de helpdesk op uw vragen bij indirect contact. Indien de cliënt een probleem meldt via fax of e-mail:

  • Vóór 12.00, dan wordt er uiterlijk dezelfde werkdag contact met u opgenomen.
  • Ná 12.00, dan wordt er uiterlijk de volgende werkdag vóór 12.00 contact met u opgenomen.

8) Medewerking van de cliënt 
De cliënt dient bij elk contact met de Helpdesk zijn Helpdeskidentificatienummer en een duidelijke probleemomschrijving of foutmelding van het programma kenbaar te maken aan de Helpdesk medewerker.

9) Vertrouwelijkheid
Alle bedrijfsgegevens van de klant die aan de Helpdesk ter kennis komen, worden strikt vertrouwelijk behandeld door PeopleInc. en zullen onder geen enkele omstandigheid aan derden bekendgemaakt worden.

10) Algemene Voorwaarden
Op al onze aanbiedingen en overeenkomsten zijn de Nederland ICT Voorwaarden van toepassing. Een exemplaar zenden wij u desgewenst kosteloos toe.