Online Support
Wij bieden vaak online support bij het gebruik van People Inc. Dit betekent dat onze supportmedewerkers ‘live’ op jouw pc mee kunnen kijken. Dit is in veel gevallen zeer effectief en scheelt veel tijd voor beide partijen.
Policy
Onze supportmedewerkers mogen slechts online support leveren op functionele vragen over onze software. Voorbeelden hiervan zijn: vragen over het maken van een rapport of brief, vragen over de werking van het systeem of vragen over gegevens in het systeem. Technische support, zoals installaties of support op andere software (bijvoorbeeld Microsoft SQL Server), kan uitsluitend gegeven worden in samenwerking met jullie systeembeheerder.
Kosten
Indien onze supportmedewerkers de online meeting initiëren, dan is het gebruik van de tool kosteloos. Wens je zelf online ondersteuning, dan brengen wij € 125,00 per uur in rekening met een minimale afname van een uur. Bij acceptatie van een online meeting geeft jullie organisatie automatisch toestemming voor online support en ga je akkoord gaat met de voorwaarden voor het gebruik van onze online tools.
TeamViewer
TeamViewer werkt met volledige versleuteling, op basis van een RSA Public-/Private Key Exchange en AES (256 Bit) Session Encoding. Voor de exacte werking van Teamviewer verwijzen wij je naar de TeamViewer site.
GoToMeeting
GoToMeeting is ontwikkeld door Citrix en maakt gebruik van hoogwaardige 128 bit end-to-end AES encryptie. Dat betekent dat er sprake is van een beveiligde verbinding. GoToMeeting is firewall vriendelijk, maar in sommige gevallen kan het voorkomen dat jullie infrastructuur streng beveiligd is, waardoor het gebruik van GoToMeeting niet wordt toegestaan. Voor de exacte werking van GoToMeeting verwijzen wij je naar de GoToMeeting site.
De People Inc. customer service medewerker zal een mail versturen met een link om GoToMeeting op te starten.